Goed. We gaan dus proberen om de rubriek ‘snelst groeiende blog’ relevant te maken door er zelf in terecht te komen. We delen deze tekst op in postjes, we nummeren ze, en we lanceren ze in éen ruk!

Ik denk plotseling aan nog een bijkomend probleem: hoeveel blog items publiceert WordPress achter elkaar? Gaan mijn aparte postjes wel allemaal mooi achter elkaar in beeld komen? We kunnen gaan kijken achter de schermen hoeveel posts er in beeld gebracht worden en ons daar aan aanpassen. Of misschien kan ik er zelf bepalen hoeveel posts ik in beeld breng. Ik ga even kijken! Op hoop van zegen! – En als het niet lukt om ze allemaal in beeld te brengen, ach, misschien staat er toch voldoende in beeld om Liefde en Hondjes in onze rubriek te wurmen. We zien wel. (Psst! Ik ben intussen in de machinerie van WordPress gaan kijken en je kunt dus het aantal zichtbare posts aanpassen. Ik heb er dus voor het gemak heel gul 20 blogs van gemaakt.)

